Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor weterynaryjny
Miejsce pracy: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Międzyrzeczu
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: zespół ds. bezpieczeństwa żywności pasz oraz ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego
Data udostępnienia: 2016-08-05
Ogłoszono dnia: 2016-08-05 przez Małgorzata Matysek
Termin składania dokumentów: 2016-08-31 00:00:00
Nr ogłoszenia: 21/2016
Id ogłoszenia: 2250
Zlecający: Powiatowy Lekarz Weterynarii
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub technolog żywności,
- Doświadczenie zawodowe: 3 miesiące w administracji publicznej lub w zakresie wykonywania zawodu lekarza, weterynarii lub technologa żywności
- Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii ( dotyczy lekarza weterynarii),
- Prawo jazdy kat. B,
- Umiejętność obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe
b. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Egzekucyjnego
- Specjalizacja z higieny żywności pochodzenia zwierzęcego,
- Uprawnienia do badania mięsa na włośnię - metoda wytrawiania próby zbiorczej,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- nadzór nad podmiotami produkującymi, przechowującymi i wprowadzającymi do obrotu środki żywności pochodzenia zwierzęcego i surowce pochodzenia zwierzęcego służące do produkcji żywności,
- praca w programie SPIWET, PANDA, CELAB, obsługa systemu RASFF,
- planowanie i realizacja pobierania prób do badań monitoringowych i urzędowych w kierunku pozostałości chemicznych, biologicznych, leków oraz skażeń promieniotwórczych w dziale żywności oraz pobierania prób urzędowych,
- nadzór nad pozyskiwaniem mięsa na potrzeby własne posiadaczy,
- koordynowanie, organizacja i nadzór nad urzędowym badaniem zwierząt rzeźnych i mięsa, w tym koordynowanie realizacji zadań związanych z funkcjonowaniem i akredytacją zamiejscowego stanowiska diagnostycznego badania w kierunku włośni.
WARUNKI PRACY:
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30,
- praca w siedzibie i poza siedzibą urzędu - teren powiatu międzyrzeckiego, wyjazdy służbowe,
- prowadzenie pojazdu służbowego do 3,5 t.,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na pierwszym piętrze,
- budynek biurowy nie posiadający wind, podjazdów, odpowiednio dostosowanych toalet,
- narzędzia i materiały pracy- komputer, urządzenia biurowe.
V. Wymagane dokumenty:
- Życiorys/CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
- kopia dokumentu lub osiwadczenie potwierdzające prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii, kopia dokumentu - prawa jazdy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego, obywatelstwa,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających,
- skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych,
- kandydatek/kandydatów,
- kopia dokumentu potwierdzającego specjalizację lub oświadczenie,
- kopia zaświadczenia potwierdzającego posiadanie uprawnień do badania mięsa na włośnię lub oświadczenie,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-08-31 00:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć do: 31 sierpnia 2016 r. Decyduje data: wpływu oferty do urzędu.
Prosimy o składanie kompletu wymaganych dokumentów w zamkniętej kopercie wraz z dopiskiem - Nabór na stanowisko inspektora weterynaryjnego w Zespole ds. bezpieczeństwa żywności.
c. Miejsce:
Sekretariat Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Międzyrzeczu
ul. Zakaszewskiego 2
66-300 Międzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.