ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 30958Drukuj informację Ogłoszenie numer: 30958

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: zastępca głównego księgowego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Zespól ds. finansowo-księgowych

Data udostępnienia: 2018-07-21

Ogłoszono dnia: 2018-07-21 przez Małgorzata Matysek

Termin składania dokumentów: 2018-07-31 00:00:00

Nr ogłoszenia: 30958

Zlecający: Powiatowy Lekarz Weterynarii

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w księgowości sektora finansów publicznych
- Posiadanie zdolności do czynności prawnych,
- Nieposzlakowana opinia,
- Umiejętność obsługi programów finansowo księgowych, kadrowych oraz programu Płatnik.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi systemów: bankowości elektronicznej NBP, TREZOR,
- odporność na stres i umiejętność radzenia sobie z nim, dokładność, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu
swoich obowiązków,
- znajomość przepisów z prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i służby cywilnej,
- znajomość przepisów o rachukowości oraz przepisów wykonawczych do ww. ustawy, praktyczna wiedza nt. zagadnień
- związanych z rachunkowością budżetową (plany kont, klasyfikacja budżetowa), znajomośc ustawy o finansach
publicznych,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- dekretowanie, księgowanie i sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym,
- ewidencjonowanie i rozliczanie wydatków z zakresu zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,
- rozliczanie rezerw celowych,
- pełnienie obowiązków głównego księgowego w razie jego nieobecności,
- naliczanie wynagrodzeń i składek zus,
- prowadzenie spraw kadrowych PIW.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30,
- praca w siedzibie jednostki,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na pierwszym piętrze,
- budynek biurowy nie posiadający wind, podjazdów, odpowiednio dostosowanych toalet,
- narzędzia i materiały pracy- komputer, urządzenia biurowe.

V. Wymagane dokumenty:

- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego /
stażu pracy
- Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego
obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-07-31 00:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć do: 31 lipca 2018 r.
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
c. Miejsce:
Sekretariat Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Międzyrzeczu
ul. Zakaszewskiego 2
66-300 Międzyrzecz

VII. Informacje dodatkowe:

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie
będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Matysek Małgorzata, nr tel. 696080727
- Kontakt do inspektora ochrony danych: miedzyrzecz.piw@wet.zgora.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Międzyrzeczu
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego
kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia
danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008
r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też
profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co
najmniej 6%.
Prosimy o składanie kompletu wymaganych dokumentów w zamkniętej kopercie wraz z dopiskiem-" Nabór na stanowisko
Z-cy Głównego księgowego w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Międzyrzeczu".
Każde oświadczenie wymagane w ogłoszeniu powinno być zgodne z treścią ujęta w ogłoszeniu. Treść załączonych do
dokumentów oświadczeń należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Dokumenty, które wpłyną do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Międzyrzeczu po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną dopuszczeni do drugiego etapu naboru, zostaną powiadomieni
pisemnie, telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji spełnią wymagania formalne, lecz nie zostaną zatrudnione będą
przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjna, a następnie przekazane do składnicy akt.
Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą przechowywane w PIW Międzyrzecz przez okres 7 dni od dnia
zakończenia naboru- mogą być w tym okresie osobiście przez te osoby odebrane. W przypadku nie odebrania zostaną
komisyjnie zniszczone.
Jednostka nasza jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć,
wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
« powrót do poprzedniej strony