ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 23024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 23024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor weterynaryjny

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: zespół ds. bezpieczeństwa żywności pasz oraz ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego

Data udostępnienia: 2018-02-27

Ogłoszono dnia: 2018-02-27 przez Małgorzata Matysek

Termin składania dokumentów: 2018-03-16 15:30:00

Nr ogłoszenia: 23024

Zlecający: Powiatowy Lekarz Weterynarii

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub technolog żywności,
- doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej lub w zakresie wykonywania zawodu lekarza weterynarii lub technologa żywności,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność obsługi komputera,
- prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii w przypadku posiadania wykształcenia wyższego weterynaryjnego,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Korzystanie z pełni praw publicznych,
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów KPA i kodeksu egzekucyjnego,
- umiejętność stosowania prawa weterynaryjnego i jego interpretacji,
- zdolność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych,
- umiejętność obsługi specjalistycznych programów komputerowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- posiadanie specjalizacji z higieny żywności pochodzenia zwierzęcego,
- posiadanie uprawnień do badania mięsa na włośnie

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- nadzór nad podmiotami produkującymi, przechowującymi i wprowadzającymi do obrotu środki żywności pochodzenia zwierzęcego,
- planowanie i realizacja pobierania prób do badań monitoringowych i urzędowych w kierunku pozostałości chemicznych, biologicznych, leków oraz skażeń promieniotwórczych,

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30,
- praca w siedzibie i poza siedzibą urzędu - teren powiatu międzyrzeckiego, wyjazdy służbowe,
- prowadzenia pojazdu służbowego do 3,5 t.
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na pierwszym piętrze,
- budynek biurowy nie posiadający wind, podjazdów, odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe.

V. Wymagane dokumenty:

- Życiorys/CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
- Kopia dokumentu- prawo jazdy,
- Kopia dokumentu lub oświadczenie potwierdzające prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
 
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-03-16 15:30:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć do: 16.03.2018. Decyduje data: wpływu oferty do urzędu. Prosimy o składanie kompletu wymaganych dokumentów w zamkniętej kopercie wraz z dopiskiem - "Nabór na stanowisko Inspektora weterynaryjnego w Zespole ds. bezpieczeństwa żywności - zastępstwo".
c. Miejsce:
Sekretariat Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Międzyrzeczu
ul. Zakaszewskiego 2
66-300 Międzyrzecz

VII. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony